Uwielbiam całą sagę o Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego. Wszystko co związane z tym światem bardzo mnie interesuje. Doszło do tego przez moją fascynację kulturą słowiańską, a zwłaszcza jej mitologią. Świat wykreowany przez Sapkowskiego w książkach oraz ekipę CD Projekt Red w grach bardzo mi się spodobał i należy do jednych z moich ulubionych.
W książce nie przepadałam za Triss Merigold, jednak w grze się w niej zakochałam i jest moją ulubioną postacią żeńską (wraz ze Saskią) w grze. Mam podobno nawet na jej punkcie obsesję - mój pies nazywa się na cześć czarodziejki "Triss", większość moich luźnych szkiców to wizerunki panny Merigold.
Ten szkic (po lewej) zrobiłam z nudów jakieś 3 tygodnie. Jest niedopracowany i w sumie sama nie wiem do końca, co to jest, ale uznałam to za dobrą bazę do digitalu :D Na razie mam tylko bazę, pewnie trochę się jeszcze zmieni jeśli chodzi o ułożenie poszczególnych elementów. Kiedy skończę, z pewnością zobaczycie tutaj efekt końcowy :D
5 października 2015
30 września 2015
Experiment
A to jeden z moich eksperymentów. Zastanawiałam się niedawno nad zmianą stylu rysowania, ale nie jestem pewna. Na razie zrobiłam jeden szkic, który częściowo poprawiłam cienkopisem, ale w niedalekiej przyszłości mam zamiar zrobić w kolorze na komputerze. Zobaczymy jak to wyjdzie, na razie jest więcej "przeciw" niż za za takim sposobem rysowania, ale poczekamy, zobaczymy :)
Postać została narysowana "z głowy". Jestem ciekawa co sądzą na temat tego szkicu inni ludzie :D
Postać została narysowana "z głowy". Jestem ciekawa co sądzą na temat tego szkicu inni ludzie :D
29 września 2015
Mad Hatter's Tea Party
W końcu coś nowego :) Jest to praca szkolna z zeszłego roku( tak, robiona z przymusu). Jest to zadanie z podstaw projektowania. Nazywa się ono kamuflowanie elementu wyciętego. Musieliśmy wyciąć coś z kolorowej gazety, a następnie dorobić do niego kompozycję. Ja wybrałam sobie filiżankę, więc oczywistym wydaje mi się podwieczorek u Szalonego Kapelusznika :3 Jestem wielką fanką Alicji, wciskam ją wszędzie, gdzie nie mam innego pomysłu XD
Zadowolona jestem tylko z Alicji. Reszta była robiona na szybko, termin gonił, a wtedy nie miałam zbyt dużo czasu. Z resztą, to chyba widać po tle i Marcowym Zającu.
Zadowolona jestem tylko z Alicji. Reszta była robiona na szybko, termin gonił, a wtedy nie miałam zbyt dużo czasu. Z resztą, to chyba widać po tle i Marcowym Zającu.
28 września 2015
Running horse
Nadrabiamy zaległości, nadrabiamy :D Tym razem kolejny obraz olejny, z podobnego okresu - 5-6 lat temu. To był jeden z moich pierwszych obrazów malowanych farbą olejną. Już wtedy uwielbiałam tą technikę, do tej pory mam do niej słabość :3 Z konia jestem całkiem zadowolona.
Tak, wiem, na razie są stare rzeczy, ale spokojnie. Będzie czas na nowe :D
Tak, wiem, na razie są stare rzeczy, ale spokojnie. Będzie czas na nowe :D
Wolfs and snow
Kolejne inspirowane dziełem Victorii :) I jeszcze starsze od poprzedniego. Tym razem farby olejne na płótnie. Namalowane jakieś 5-6 lat temu. Matko, jak ten czas mija... I aż mnie skręca kiedy widzę tego wilka w lewym dolnym rogu. Ale mówi się trudno.
Zrobione w 5 klasie podstawówki, nie ma co narzekać. Efekt oceńcie sami, ja wiem co myślę o tym obrazie :)
26 września 2015
Rose
Osobiście jestem ogromną fanką ( niektórzy twierdzą, że to za skromne określenie XD ) Victorii Frances i jej prac. Jako wprawki robiłam rysunki inspirowane ilustracjami m.in. z "Favoli" Victorii. Do oryginału temu daleko, niemniej jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego.
Jak na gimnazjum nie jest źle. Co prawda, zawsze może być lepiej, ale hej! Zawsze mogło być też gorzej :D
Start
Witam!
Jeśli to czytasz, to znaczy, że zabłądziłeś w odmętach internetów i trafiłeś na moją stronę, która służy mi jako internetowe portfolio i swojego rodzaju teczkę, w którą wrzucam swoje prace, żeby ich nigdzie nie zapodziać i nie zapomnieć o nich. Zadacie mi pytanie: Po kija zakładasz bloga, skoro istnieje coś takiego jak DeviantArt? Otóż ja mam tam konto, publikuję swoje prace. Ale mimo wszystko nie mam zamiaru tam umieszczać wszystkich moich prac. Tam są tylko rzeczy robione od niechcenia. Tutaj znajdziecie prace robione w ramach "a bo muszę" oraz te robione z przyjemności :3
Budująca krytyka mile widziana, natomiast typowe hejty niech idą biegać po szyszkach wraz z kanadyjskim wendigo ( oczywiście w formie ich obiadu).
~Minori
Jeśli to czytasz, to znaczy, że zabłądziłeś w odmętach internetów i trafiłeś na moją stronę, która służy mi jako internetowe portfolio i swojego rodzaju teczkę, w którą wrzucam swoje prace, żeby ich nigdzie nie zapodziać i nie zapomnieć o nich. Zadacie mi pytanie: Po kija zakładasz bloga, skoro istnieje coś takiego jak DeviantArt? Otóż ja mam tam konto, publikuję swoje prace. Ale mimo wszystko nie mam zamiaru tam umieszczać wszystkich moich prac. Tam są tylko rzeczy robione od niechcenia. Tutaj znajdziecie prace robione w ramach "a bo muszę" oraz te robione z przyjemności :3
Budująca krytyka mile widziana, natomiast typowe hejty niech idą biegać po szyszkach wraz z kanadyjskim wendigo ( oczywiście w formie ich obiadu).
~Minori
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)






